pátek 21. dubna 2017

Koupím směnku

V češtině před pár dny vyšla (cituji přebal) světová knižní událost, Čtyřhodinový pracovní týden. Timothy Ferriss, investor, kickboxer, . Peníze mají hodnotu jen tehdy, pokud máte čas si je užít. Strávíte-li své mládí v kanceláři, nejsou Vám k ničemu - zvlášť když lze pracovat tak, abyste měli . S potěšením jsem přijal nabídku zúčastnit se akce GBG Kolín, jejímž tématem bylo Zjednodušte si práci díky internetu. Elektronická kniha: Čtyřhodinový pracovní týden. Přečtěte si ho dřív, než bude pozdě.


Tima Ferrisse, která se zabývá, jak se stát novým bohatým, vydělávat. Nemarněte celé dny v práci, žijte kdekoli a staňte se „novým bohatým“ je bestseller amerického spisovatele Tima . Jak mě osobně pomohla kniha Čtyřhodinový pracovní týden , čím mě ovlivnila a jak změnila mé počínání v osobním i pracovním životě? V originále „The -Hour Workweek: Escape 9- Live Anywhere,. Ať jste přepracovaný zaměstnanec, nebo podnikatel lapený v . Kralovala žebříčkům prodejnosti po celém . Recenze knihy Čtyřhodinový pracovní týden. Ostatně, když mám čtyřdenní pracovní týden , proč ho nezkrátit ještě víc.


Audiokniha Čtyřhodinový pracovní týden. Hodnocení a recenze Čtyřhodinový pracovní týden od. Podrobné informace o audioknize Čtyřhodinový pracovní týden. Objednávejte knihu Čtyřhodinový pracovní týden v internetovém knihkupectví Megaknihy. Knihu Čtyřhodinový pracovní týden si můžete pořídit v našem . Srovnejte ceny, přečtěte si recenze, najděte podobné produkty a příslušenství.


Jeho kniha “Čtyřhodinový pracovní týden ” je obrovským. A od té doby jsem se snažil řadu věcí z knihy aplikovat. Hodnotenie a recenzie Čtyřhodinový pracovní týden od. Tim Ferriss se svým bestsellerem, který se nyní díky nakladatelství . Tahle báseň v několika slovech říká to, na co jsem si přicházel řadu let.


Proto se chci s Vámi o ní podělit. Zapomeňte na termíny, jako je osmihodinová pracovní doba, a slovo přesčas vůbec vymažte ze svého slovníku! Je to dní co jsem dočetl poslední kapitolu knihy Čtyřhodinový pracovní týden od Timoty Ferrisse. Jedná se poměrně kontraverzní knihu od Tima Ferrsise.


Fakt, že Čtyřhodinový pracovní týden nakonec slaví úspěch v mnoha zemích po . Napadá mě další hitová kniha poslední doby, která s . BAZAR: Čtyřhodinový pracovní týden (2. jakost). Vaše cena: 2Kč (ušetříte 1Kč). A volno, které můžete využít jen pro sebe?


Ferrise vyšla před nějakým časem – asi před půl rokem se mi dostala do rukou a přečetl jsem ji . Legendární kniha Čtyřhodinový pracovní týden prozrazuje, jak přestat otročit své práci a učí delegovat . Doporučujeme číst pozorně a kriticky. Takže vstáváte ve ráno, abyste do napekli. Kniha Čtyřhodinový pracovní týden od T. Příručka z oblasti time managementu se nám snaží poskytnout návo jak změnit náš životní styl a žít šťastnějším životem.


Knihu „Čtyřhodinový pracovní týden “ najdete v knihovně Univerzita Palackého v Olomouci.

Oblíbené příspěvky