pondělí 22. října 2018

Propustka k doktorovi

Apr Jako potvrzení o návštěvě lékaře se používá propustka k lékaři, její vzor však. Mluvíte mi z duše, asi nevím o doktorovi mimo nemocnice který . Zaměstnanec : Narozen : Odchod ze zaměstnání dne ………. Dobry den na kolik hodin plati propustka k lekari. Aug Pokud zaměstnanec chce jít k lékaři a zaměstnavatel mu dá propustku. Nepříliš časté docházky k lékaři, respektive návštěvy lékaře mimo pracovní dobu.


Má zaměstnavatel právo vědět zda jdu k lékaři osobně nebo jako doprovod ? Na jak dlouhou dobu se můžete vydat k lékaři? Musíte svého šéfa podrobně informovat o svém zdravotním stavu? To všechno jsou otázky, na které se vám . Potvrzenou propustkou dokládáte zaměstnavateli návštěvu lékaře. Mě šéf říkal že propustka na nezbytně nutnou dobu i kdyby to bylo víc jak hod.


Jan Děti nebo rodiče bývají nemocní. A bez doprovodu k lékaři se někdy neobejdou. Za jakých podmínek je možné u zaměstnavatele požádat o . Mar Naopak dítěti k účasti na svatbě rodiče náleží pracovní volno sice ve stejném rozsahu,.


Pracovní volno zaměstnavatel musí umožnit také k doprovodu rodinného. Nov Vím že když pujdu v mém zaměstnání k lékaři mám nárok na hodiny a pokud je doktor mimo město pracoviště mám nárok na celý den. Jan Potřebuji se uvolnit k doktorovi na vyšetření kvůli ,,řidičáku a během následujících týdnů je volný pouze jediný termín, který se mi kryje se . Oct Nemůže-li zaměstnanec konat práci pro tzv. Aug Možná už jste zažili situaci, kdy jste museli doprovodit dítě k lékaři a zaměstnavatel z toho nebyl zrovna dvakrát nadšený. Dobrý den, odjela jsem k doktorovi , který je ve zcela jiném městě a měla jsem to celodenní.


Zapomněla jsem si od něj potvrdit propustku, kterou jsem dostala na . Nov Není to pravda, propustka k lékaři je na uvolnění na nezbytně nutnou dobu. Stihnete-li dva lékaře v kratší době, než činí vaše pracovní doba, . Náhrady za návštěvu u lékaře, doprovod k lékaři. Jun Ale když musím k lékaři do vedlejšího města a objednaná jsem např. Feb Má nárok na placené volno k doprovodu mladšího dítěte k lékaři? Když potřebuji jít s dítětem k doktorce,tak mi doktor vystaví propustku a může sním být doma.


Jak je to,když potřebuji k doktorovi já? Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své . Jul Vážená paní, vážený pane, Zajímá mě problematika propustek k lékaři na pracovišti. Jméno a specializaci lékaře považuji za velice citlivý a . Poradíme, kdy vám musí dát zaměstnavatel.


Nárok na pracovní volno k doprovodu dítěte k lékaři tedy máte, i když je Vaše manželka na mateřské dovolené. Nov Pokud se staráte o svého člena rodiny, který je na vaší pomoci závislý, ale v práci kvůli tomu máte problémy, dozvíte se, na co máte právo. Kdyby každý z nás chodil k doktorovi místo do práce, mohli bychom to tu rovnou zavřít. Propustka není podepsaná vedoucím, je tedy neplatná.


Mar Mám problém s tím, že jako invalida musím alespoň 3x, 4x do roka k doktorovi na kontrolu. Bydlím kousek od Mikulova a doktory mám v Brně a . A jestliže ta propustka byla naplánovaná tak. Nov Je pravdou, že v nedávných letech byl zákoník práce poněkud benevolentnější k zaměstnancům a jejich potřebám. Bohužel celé řadě z nich je tato zákonem schválená propustka upírána.


Můžete jej pohodlně vyplnit na počítači, uložit v PDF, elektronicky podat nebo vytisknout.

Oblíbené příspěvky