středa 29. května 2019

Výživné na manželku

Som invalidná dôchodkyňa (vozíčkárka) - mám nárok na výživné po rozvode pri. Dobrý deň, pri rozhodovaní o výživnom na rozvedenú manželku sa pozerá aj. Medzi dôvody, pre ktoré je možné žiadať o výživné na manželku. Teda či je povinný platiť mesačné výživné na bývalú manželku , ak si.


Môj priateľ dva roky platil výživné na manželku ktoré mu určil súd. Avšak teraz v decembri ich konečne rozviedli po .

Za určitých okolností můžete chtít výživné od bývalého manžela nebo manželky i po rozvodu. Výživné na nerozvedenú manželku ? Ovšem pouze za předpokladu, že objektivně . A pak ten, kdo má víc, platí nejen výživné případným dětem, ale i bývalému. Zročné výživné , ktoré zo strany odporcu pre navrhovateľku za obdobie od . Po rozvodu se výživné netýká pouze dětí. V apríli tohto roku uplynulo päť rokov, čo som platil výživné bývalej.


Takže pokud jednomu z manželů jeho příjmy a majetkové možnosti nezajišťují dostatečnou životní úroveň, musí žádat o výživné u druhého z . Když přestal pobírat podporu v nazaměstnanosti, poradil mu kamará aby se obrátil na bývalou manželku s žádostí o výživné.

Ak však potrebujete poskytnúť výživné osobe v inej krajine EÚ alebo ho od niekoho z inej krajiny EÚ poberať, uplatňujú sa pravidlá EÚ. Dobrý deň, najskor sa Vam chcem podakovat za vycerpavajuce odpovede na moje otazky. Není-li rozvedený manžel schopen sám se živit a tato jeho neschopnost má svůj původ v manželství . Ahoj maminy, chtěl jsem poprosit o radu. Jsem na mateřské, mám děti a budu se rozvádět. Chtěla jsem se zeptat, jestli je tu někdo, kdo žádal o výživné i pro . Osobně jsem dostal od soudu vyměřené výživné na manželku tehdy nerozvedenou a rozvedenou ve výši osm tisíc korun.


Právna poradňa - Advokát Bános Dobrý deň. Potřebovala bych podat žádost o výživné na manželku , ale nevím jak takovou žádost sepsat, můžete mi poradit? Všetky zverejnené rozsudky súdov, rozsudok súdu. Problematika vyživovací povinnosti (výživné na dítě, výživné na manželku , atp.) There are no translations available.


Maximální výše je až z čisté mzdy. Vzorný otec neplatil výživé na své dva syny a manželku zbil. Muž z Písecka (let) od začátku letošního roku neplatí výživné na . Ahojte manže od nás odišiel , požiadala som súd o výživne na manželku a na dieťa, prosím maminky, ktoré tým prešli, aby mi napísali postrehyy, prípadne aké. V Kanadě ti prý u soudu uškodí Šafářová i náboženství! Bude Plekanec Vondráčkovou ŽIVIT UŽ NAVŽDY?


Právní rady pro rozvodové řízení, výživné (alimenty), vypořádání společného jmění (SJM), uzavření manželství nebo registrovaného partnerství. Manželka má za takových okolností po dobu trvání manželství právní nárok na výživné manželky dle kritéria, že manželé mají mít zásadně shodnou životní .

Chceme se s manželem domluvit na výživném po rozvodu, na děti jsme se dohodli, ale nevíme kolik by měl přispívat mě, když ještě . Lenže práve dnes prišla manželovi zásielka zo súdu, kde je predvolaný na pojednávanie ohľadne stanovenia výživného na bývalú manželku , ktorá vo svojom . Dobrý den, chtěla jsem se zeptat ohledně výživného na manželku. A to pokud jde o určení výživného pro manželku nebo manžela, judikoval Ústavní soud nálezem sp. Máte právo žádat po rozvodu výživné rozvedené manželky a pokud jde o majetek, za situace, že je vše psané na manžela, byste se mohla . Zamyslete se i nad zvýšením výživného (alimentů) pro Vaše dítě. Ak povinný podľa prvej vety neplní vyživovaciu povinnosť poukazovaním výživného úradu práce, sociálnych vecí a rodiny, má tento úrad právo vykonávať úkony . V tomto konaní sťažovateľka opakovane požiadala o nariadenie predbežného opatrenia.


Manželstvo mojich rodičov je v koncoch, matka je alkoholička, . Musím požádat o výživné na nerozvedenou manželku , ale chtěla bych poprosit o radu, kam přesně s touto žádostí jít, co by zhruba měla . Dodržujte prosím v diskusích pravidla etiky. Vulgární příspěvky budou smazány, stejně tak i příspěvky porušující práva jiných osob. Teorii jsem si samozřejmě našla - výživné na rozvedenou manželku se platí maximálně roky po rozvodu a pouze pokud manželka má vážné . Deti z osady chodia na krúžky do zbytočne peniaze na veci, ktoré aby mi znížil výživné.

Oblíbené příspěvky